Veelgestelde vragen
Welkom bij onze FAQ. We hebben geprobeerd de meest voorkomende vragen te beantwoorden.
Voor veelgestelde vragen over een specifiek product kunt u terecht op de productpagina van het product waarover u meer wilt weten.
Verzending & Retourneren
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over verzending, retourneren en ruilen.
Kan ik mijn bestelling retourneren/ruilen?
Ongebruikte artikelen die via onze website zijn gekocht, kunnen binnen 30 dagen na aankoop worden geretourneerd of geruild. Let op: verzendkosten voor de retourzending worden niet door ons vergoed. Als u wilt retourneren of ruilen, neem dan contact op met de klantenservice voor gedetailleerde instructies.
Ik heb mijn bestelling niet binnen 10 werkdagen ontvangen.
1) Controleer eerst of uw adres overeenkomt met het adres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven.
2) Staat u ingeschreven op het adres met uw naam op de brievenbus? Anders kan het postkantoor uw brievenbus niet vinden en uw pakket dus niet bezorgen.
3) Als al uw gegevens kloppen en u uw pakket binnen 10 werkdagen nog steeds niet heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u dan uiteraard verder.
Hoe lang is jullie levertijd?
Al onze bestellingen worden op werkdagen buiten feestdagen binnen 24 uur verzonden. De levertijd is afhankelijk van de gekozen bezorgoptie bij het afrekenen.
Hoe laat ik mijn goederen bezorgen?
Uw goederen worden bezorgd bij uw brievenbus of bij een lokaal afhaalpunt.
Waarvandaan verzenden jullie je producten?
Wij verzenden al onze bestellingen vanuit Zweden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt direct een e-mail met een trackingnummer en een link naar je bestelling.
Voor nauwkeurigere trackinginformatie kun je de trackinggegevens in de e-mail gebruiken en 17track of parcelsapp gebruiken voor de beste trackingervaring.
Bestellingen
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over bestellingen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Door contact met ons op te nemen, kunnen we de voortgang van uw bestelling bekijken. Mocht u willen annuleren, en indien mogelijk, zullen we de annulering voor u uitvoeren.
Kan ik mijn bestelling zelf voltooien/wijzigen?
Nee, het is niet mogelijk om online wijzigingen aan te brengen. Neem contact op met de klantenservice via e-mail en we proberen je verzoek op te lossen.
Er ontbreken artikelen in mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Als er artikelen ontbreken in je bestelling, neem dan contact op met de support om het probleem op te lossen. Zorg ervoor dat je je bestelnummer en een foto van alles wat je hebt ontvangen (inclusief de verpakking) meestuurt.
Ik heb een ander hoesje ontvangen dan ik besteld heb. Wat moet ik doen?
Als je een hoesje voor het verkeerde model hebt ontvangen, neem dan contact op met de support om het probleem op te lossen. Zorg ervoor dat je je bestelnummer en een foto van alles wat je hebt ontvangen, meestuurt.
Ik weet mijn bestelnummer niet. Hoe kan ik het vinden?
Je kunt je bestelnummer vinden door te verwijzen naar de orderbevestiging die is verzonden naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het afrekenen.
Als je geen orderbevestiging in je inbox kunt vinden, betekent dit dat je waarschijnlijk een typefout hebt gemaakt in je e-mailadres tijdens het afrekenen.
Neem contact op met de support voor verdere hulp.